Fakültemiz
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ'NİN TARİHÇESİ
Demokratik rejimin hüküm sürdüğü ülkelerde basının vazgeçilmezliği herkesçe kabul gören bir olgudur. Kamuoyunun eksiksiz, tarafsız ve tamamıyla doğru olarak bilgilendirilmesi, gücünü vatandaşlarının iradesinden alan bir hukuk devletinde halkın siyasi-toplumsal tercihlerini sağlıklı olarak kullanabilmesi açısından son derece büyük bir önem arz etmektedir. İşte bunun bilincinde olan İstanbul Gazeteciler Cemiyeti, 1947 yılında İstanbul Üniversitesi Senatosu’na başvurarak, gazetecilik eğitimi veren bir yüksek öğrenim kurumunun faaliyete geçmesini istemiştir. Amaç, ülkenin yaşamında önemli payı olan gazetecilerin bilimsel temellere dayalı, çağdaş bir eğitim ortamından geçerek yetişmeleridir.
Bu düşünceden hareketle Gazetecilik Enstitüsünün kuruluşuna öncülük eden Gazeteciler Cemiyeti Kurucu Başkanı Sedat Simavi, aşağıdaki yazıyı hazırlamış ve bunu İstanbul Üniversitesi Rektörü Ord. Prof. Dr. Sıddık Sami Onar’a sunmuştur. Yazıyı aşağıda aynen aktarıyoruz:
Enstitünün Kuruluşu ve Amaçları
Enstitünün İlk Yönetim Kurulu Üyeleri ve Ders Programı
Gazetecilik Enstitüsü’nün kurulduğu yıldaki İdare Heyeti, İstanbul Üniversitesi’nin öğretim üyeleri arasından seçilen bir müdürle, İktisat Fakültesi profesör ve doçentleri arasından seçilen ve dört üyeden oluşmuştu. Müdürlüğünü Ord. Prof. Dr. Şükrü Baban’ın yaptığı ve diğer üyelerinin de Prof. Dr. Hıfzı Timur, Prof. Dr. Refii Ş. Suvla, Prof. Dr. Besim Darkot, Prof. Dr. Hazım Atıf Kuyucak olduğu İdare Heyetinin ilk toplantısı 10 Ağustos 1950 Perşembe günü saat 15.00’te Enstitü Müdürlüğü odasında gerçekleşmişti.
Enstitünün tedrisat ve araştırma programı, gazetecilik mesleğinin ihtiyaçları göz önünde tutulmak suretiyle İdare Heyeti tarafından hazırlanmakta ve her yıl haziran ayı içinde İktisat Fakültesi Profesörler Meclisi’ne sunulmaktaydı. Enstitü İdare Heyeti, tedrisat programına ek olarak konferanslar da düzenleyebilmekteydi. Enstitünün öğretim üyeleri üniversite mensuplarıyla gazetecilik sahası ile basın konularında bilgi ve uzmanlıkları ile tanınmış kimseler arasından seçilmekteydi. Bunun yanı sıra, Enstitü İdare Heyetince, yurt dışındaki üniversitelerdeki veya meslekle ilgili kuruluşlarda uzmanlıklarıyla tanınmış kişilerin de ders vermeleri için çağrılması söz konusu olabiliyordu.
İdare Heyeti, adı geçen raporda, Enstitü Yönetmeliğinin Batı’daki benzer enstitülerin yönetmelikleri göz önünde tutularak hazırlanmış olduğunu ancak bunun tatbiki için gerekli maddi imkanlar sağlanamamış olmasından dolayı iki yıllık süre içinde çeşitli zorluklarla karşılaşıldığından bahsediliyordu.
Bu maddi imkansızlık nedeniyle Enstitü’de idari işleri yerine getirmekle yükümlü tek bir memurun bulundurulması ve bu memurun 670 öğrencisi bulunan Enstitünün tüm günlük idare işlerini, kayıt ve yazışmalarını, imtihanların hazırlıklarını yapmak gibi işleri tek başına yürütmek zorunda kalması dolayısıyla da tüm bu işlere yetişememesinden ötürü Enstitü İdare Heyeti’nin Enstitünün idari işlerini bizzat kendilerinin yapmak zorunda kalmasından, İktisat Fakültesi Dekanlığı’na ikinci bir memur talebinde bulundukları halde bu taleplerinin karşılanmamış olmasından yakınılıyordu.
21 Ağustos 1952 tarihli bu rapora göre, Enstitü İdare Heyeti’nin maddi imkansızlıklar nedeniyle karşı karşıya bulunduğu bir diğer zorluk da Enstitü’de mesleki dersleri verecek kimselerin bulunmasında yaşanmıştır. Türk gazetecilik seviyesini, medeni gazetecilik seviyesine doğru yükseltmek amacıyla kurulan Enstitüde Umumi Gazetecilik Tarihi, Halk Efkârı Psikolojisi, Arşiv ve Dosya Tertip Sanatı gibi meslek derslerini okutacak kimselerin bulunmasında oldukça ciddi güçlükler yaşanmış ve kurulduğu tarihten itibaren bu ve diğer tüm meslek derslerinin sorumluluğu Burhan Felek, Cevat Fehmi Başkut, Şevket Rado ve Enis Tahsin Til’in omuzlarına binmiştir. Başka pek çok isme çağrı yapılmışsa da teklif edilen ders ücretlerini yetersiz bulan bu kimseler Enstitü’de ders vermeyi kabul etmemiştir. İki yıl boyunca, adı geçen isimlerin fedakarlığıyla yürütülen dersler, son derece düşük bir ücret karşılığı görev yapan bu hocaların, ücretlerin artırılmaması durumunda daha fazla hizmet veremeyeceklerini bildirmiş olması karşısında aksama tehlikesiyle karşı karşıya kalmıştır.
Bu güç koşullar altında eğitim vermeye çalışan genç Enstitü, bu ve bunun gibi olumsuzluklara rağmen öğrencilerine muntazam bir eğitim vermeye gayret etmiş ve bu ilk kuruluş evresini elden geldiğince iyi bir yönetimle bir sonraki İdare Heyeti’ne devretmiştir. Yeni gelen yönetim de ilk iş olarak ellerindeki mevcut öğretim elemanlarını kaybetmemek maksadıyla ders saati ücretlerinin artırılması için İktisat Fakültesi Dekanlığı’na müracaatta bulunmuş ve bunun sonucunda 10 TL. olan ders ücretleri 20 TL.’ye çıkarılmıştır.
1950-1951 öğretim yılında toplam öğretim süresi dört sömestre olmak şartıyla ilk öğrencilerini kabul eden ve 1952 yılında ilk mezunlarını veren Gazetecilik Enstitüsü öğrencileri ve mezunları da bazı sorunlarla karşılaşmış, ve ilk birkaç sene, üniversitenin diğer bölümlerinde kayıtlı öğrenciler veya mezunlarla aynı statüde tutulmamanın sıkıntısını yaşamıştır. Enstitü mezunlarının, iki yıllık eğitimleri sonucu almaya hak kazandıkları Gazetecilik Enstitüsü Bitirme Belgesi’nin, diploma niteliğine sahip olmaması, kendilerinin yüksek tahsil derecesinin tanınmaması ve bu durumun düzeltilmesi maksadıyla İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü’ne yaptıkları başvurular, Enstitü İdare Heyetince Enstitü Yönetmeliğinin 19. maddesi gerekçe gösterilerek geri çevrilmiştir. Ancak sıklıkla yapılan başvuruları dikkate alan Enstitü İdare Heyeti, mezunlarının ve öğrencilerinin mağduriyetini önlemek amacıyla Enstitü Yönetmeliği’nde yapılması gereken değişiklikler arasına verilen mezuniyet belgesinin sertifika veya diploma olarak adlandırılmasına yönelik talebini İktisat Fakültesi Dekanlığı’na iletmiştir.
Gazetecilik Enstitüsü’nce İktisat Fakültesi Dekanlığı’na verilen 22 Mayıs 1954 tarihli bir yazıyla, ’Bitirme Belgesi’ tabirinin, orta öğretimde iki yıl üst üste kalan öğrencilere verilen bir belge olarak halk diline kadar inmiş bir tabir olduğu ve başarısızlık ile aynı anlama geldiği vurgulanarak, Yönetmeliğin 19. maddesinde yer alan ’Bitirme Belgesi’ tabirinin yerine ’Diploma’ kelimesi teklif olunmuştur. Enstitü’nün yapmış olduğu teklifi inceleyen İktisat Fakültesi Dekanlığı, Yönetmelikte yapılması önerilen değişiklikleri kabul etmiş ve bu değişiklikler 29 Kasım 1954 tarih ve 8.865 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmıştır. Buna göre; ’Enstitü’ye devam eden öğrenciler, üniversite öğrencilerine mahsus hiçbir haktan faydalanamaz’ ibaresi kaldırılarak “bitirme belgesi” tabirinin yerine de “sertifika” ibaresi kabul olunmuştur.
Eğitim süresi üç yıl oluyor
Enstitünün kurulduğu yıl umut edilen başarılar ile titizlikle yürütülmekte olan çalışmalar, yönetici ve öğrenci kadrosuyla gerçek hedefini bulmuş, 1967-68 ders yılından itibaren eğitim süresi üç yıla çıkarılmıştır. 1967 yılında Enstitünün yönetmeliğinde yapılan bir değişiklik ile "enstitünün amaçları arasında, basın, radyo, televizyon, ilancılık ve halkla münasebetler alanlarına giren konularda ilmi, mesleki öğretim ve araştırma yapmak" yer almıştır. Aynı yıl ders programında halkla münasebetler ve propaganda dersi, ilancılık ve reklamcılık dersleri ile radyo televizyon işletmeciliği derslerine yer verilmiştir. Bu tarihte Yönetmelikte yapılan yeni bir düzenlemeyle Enstitü öğretimine devam eden ve sınavlarında başarılı olanlara, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi tarafından “Gazetecilik Enstitüsü Diploması” verilmeye başlanmıştır.
Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Enstitüsü oluyoruz
Enstitüden Yüksekokula
Yüksekokul, 1983-84 eğitim öğretim yılı başında üç katlı yeni binaya taşınmıştır. Aynı öğretim yılında basın-yayın alanında “Doktora” öğretimine de başlanmış, böylelikle kendi öğretim elemanlarını yetiştirme olanağına sahip olunarak yüksekokula 5 araştırma görevlisi alınmıştır. 1983-84 öğretim yılı son derece önemli gelişmelere sahne olmuş ve aynı yıl içinde “Türkiye’de Yabancı Dilde Basın” konulu uluslararası bir sempozyum düzenlenmiştir. Düzenlenen bu sempozyum kendi alanında ilk bilimsel toplantı olma özelliğini taşımaktadır. Bu dönemde ders veren hocalarımız arasında, Oktay Verel, Doğan Heper, Doğan Koloğlu, Oktay Kurtböke gibi isimler bulunmaktadır.
Yüksekokul’da öğretim 1989 yılına kadar “Gazetecilik ve Halkla İlişkiler” ve “Radyo Televizyon” adı altında iki bölümde yapılırken 1989 yılından itibaren Gazetecilik ve Halkla İlişkiler bölümleri birbirinden bağımsız bölümler haline getirilerek, öğretim “Gazetecilik”, “Tanıtım ve Halkla İlişkiler”, “Radyo Televizyon” adı altında üç bölümde yapılmaya başlandı. Öğretim, dersler ve uygulamalı çalışmalar şeklinde gerçekleşiyordu. Derslerin amacı, kuramsal ve uygulamalı bilgilerin bilimsel çerçevede çağdaş araç ve gereçlerden de yararlanılarak anlatılması, açıklanması ve öğretilmesiyken uygulamalı çalışmaların amacı ise, basın-yayın alanı içerisine giren faaliyetlerin uygulanmasının ve gerçekleştirilmesinin sağlanmasıydı. Bu çalışmalar öğrencilerin aldığı kuramsal bilgilerin mesleki alanda kullanılması yeteneğinin sağlanması amacıyla yürütülürdü.
Enstitü’den yüksekokula geçildikten sonra gelişmeler birbirini takip etmiştir. Okul bünyesinde profesyonel bakış ve amatör ruhla uygulamalı dergicilik eğitimi vermek amacıyla, Ekim 1989 tarihinde 4.Boyut Dergisi yayınlanmaya başlarken, Mayıs 1991’de Akademik Medya ve Kamuoyu Araştırmaları Grubu (Akademedya), Ekim 1991 tarihinde ise öğrencilere reklamcılık alanında kurumsal eğitim vermek amacıyla Reklam Grubu kurulmuştur.
Fakülte oluyoruz
Önceleri İÜ Rektörlüğü’ne bağlı olan Basımevi ve Film Merkezi 1992 yılında Basın Yayın Yüksekokulu’nun fakülte olması üzerine İletişim Fakültesi’nin bünyesine alınır. Ders kitapları, fakültelerin süreli yayınları ve İletişim Fakültesi’nin bünyesinde çıkarılan İletim, 4. Boyut, Kaleidoskop ve Sinema Yazıları gibi yayınlar bu merkezde basılır.
|
Hukuk Fakültesi’nin iki numaralı dershanesinde başlayan Gazetecilik Enstitüsü’ndeki yolculuk, bugün İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nin 12 Nisan 2024'te taşındığı yeni, modern binasında devam etmektedir.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi bugün; Gazetecilik, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü olmak üzere, üç ayrı dalda lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimi vermektedir. İletişim Fakültesi bu alanlardaki araştırma, çalışma ve eğitim etkinliklerini kadrolu öğretim üyelerinin ve diğer üniversite öğretim üyelerinin yanı sıra, başarılı basın çalışanları, halkla ilişkiler uzmanları, deneyimli radyo-televizyoncular ve seçkin sinemacılar ile birlikte sürdürmektedir. Böylelikle arzulanan üniversite ve alan işbirliği sağlanmakta, kuram ve uygulama birleştirilebilmektedir.
Fakültemizde isteğe bağlı olarak, kontenjan dahilinde, bir yıl süreyle yabancı dil hazırlık eğitimi verilmektedir.
Öğrencilerimizin her yıl aldıkları kendi alanlarına yönelik zorunlu branş dersleri yanında fakültemizdeki diğer bölümlerden seçmeli olarak alabilecekleri çeşitli dersleri de bulunmaktadır. İletişim Fakültesi mezunları, günümüz toplum yapısında en çok gereksinim duyulan çekirdek kadroyu ve vasıflı elemanları oluşturduklarından, iş olanakları açısından zengin, ulusal ve uluslararası güncellik açısından da seçkin bir mesleğe adım atmaktadırlar. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde daha iyi eğitim vermek, alanlarında başarılı akademisyenler yetiştirmek amacıyla sürekli bir yeniden yapılanma mevcuttur. Bu yapılanma doğrultusunda öğrencilerin nasıl bir eğitim istedikleri araştırılmakta ve alınan sonuçlar dönemsel olarak değerlendirilmektedir.
Misyonumuz
Değişen dünyayı doğru okuyabilen, toplumsal konulara hiçbir ötekileştirmeye girmeksizin duyarlı ve toplumsal sorumluluk bilincine sahip, mesleki etik kurallara uyan, iletişim süreçlerinin tüm boyutlarına hâkim, bilimsel yaklaşım becerisini ve eleştirel zekâsını toplumun çıkarı için hizmete sunan, evrensel düzeyde araştırma yapabilen demokratik ve çağdaş iletişimciler yetiştirmek.
Vizyonumuz
Lisans ve lisansüstü düzeyde eğitim veren iletişim fakülteleri arasında en çok tercih edilen, alanında yapmış olduğu yenilikçi bakış açısı ile tüm ilgili taraflara rehberlik eden ve yetiştirdiği öğrencilerin nitelikleriyle ile sektörde kabul gören bir fakülte olmak.
Temel Değerlerimiz
“İstanbul İletişim, Türkiye’nin Hazinesidir”
Prof. Dr. Abdullah ÖZKAN
İletişim Fakültesi Dekanı
İstanbul Üniversitesi; tarihi birikimi, entelektüel altyapısı, insanlığa sunduğu bilimsel bilginin gücü ve kapasitesi ile övünç kaynağımız, hepimizin gurur duyduğu bir eğitim kurumu. 1950 yılında kurulan ve bu yıl tam 70. yaşını kutlayan İletişim Fakültemiz; işte böylesi dev bir çınara yaslıyor sırtını, köklü bir deneyimden besleniyor, yıllardır ortaya koyduğu başarılarla iletişim alanına liderlik ediyor.
Gazetecilik, halkla ilişkiler, reklamcılık, televizyonculuk, radyoculuk ve sinema alanlarında verdiğimiz eğitimlerle yetiştirdiğimiz binlerce öğrencimiz, bugün iletişim sektörünün çok çeşitli alanlarında önemli görevler yapıyor. Hepsiyle gurur duyuyoruz; İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin kültürü ve yenilikçi vizyonu, onlar sayesinde iletişim sektörüne güç katıyor.
***
21. yüzyılda ülkelerin, kurumların ve markaların ihtiyaç duyduğu en önemli husus; “değerli bir fikre” sahip olmaktır. Fikir tek başına yeterli değil, aynı zamanda bu değerli fikir ile anlamlı bir hikâye yazmayı başarabilmek de önem arz etmektedir.
“Değerli bir fikre sahip olmak”; yaratıcılıktan, özgünlükten, farklı yol ve yöntemleri denemekten, deyim yerindeyse ‘icat çıkartmaktan’ geçmektedir. Özgün fikirlerin anlamlı bir hikâyeye dönüşmesi, bir gelecek vizyonu inşa etmesi, kitleleri peşinden sürüklemesi, kamuoyunu ikna etmesi de başarılması gereken bir amaç olarak her ülkenin önünde durmaktadır.
***
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi; her ülke için kıymetli olan “Büyük Fikrin” peşinde koşan, onun sancısını çeken, düşünen, araştıran, icat çıkartan bir yerdir. Fikri, anlamlı bir hikâyeye dönüştürme yeri de yine fakültemizdir; kimi zaman bir sinema filmi, radyo programı, kimi zaman gazete haberi/makalesi ya da uluslararası bilimsel bir proje olarak başarı hikâyesinde yerimizi alırız.
İstanbul İletişim; sanatın, kültürün, bilimin, eğitimin sürekli konuşulduğu, araştırıldığı, tartışıldığı, yeniliğin takip edildiği, cesaretin ve özgüvenin yeşerdiği bir yerdir.
İstanbul İletişim; Türkiye’nin 21. yüzyılda yazacağı hikâyesinin anlamlı ve başarılı olmasına, kabul görmesine stratejik katkı yapabilecek kapasiteye sahiptir. Uluslararası niteliklere sahip kıymetli öğretim üyelerimiz, seçkin lisans ve lisans üstü öğrencilerimiz, 70 yıllık deneyime sırtımızı dayayarak gerçekleştirdiğimiz bilimsel projelerimiz, topluma katkı sunmayı önceleyen vizyonumuz, vurguladığımız potansiyelin en önemli göstergeleridir.
***
Bu güzide fakültenin mezunu, hocası, Dekanı ve uzun yıllar iletişim sektöründe çalışmış birisi olarak ifade etmek isterim ki;
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, Türkiye’nin sahip olduğu çok kıymetli bir hazine niteliğindedir.
Yeni yüzyılda dünyanın “iletişim merkezli” olarak yeniden şekillendiği, dijitalleşmenin oyunun kurallarını değiştirdiği, küresel salgın sonrası ‘yeni normal’ diye tanımlanan sürecin iletişim odaklı olarak geliştiği değerlendirildiğinde;
Fakültemizin birikiminin ne kadar kıymetli olduğu görülecektir.
Bu kıymetli birikimi ülkemizin gelişmesi, güçlenmesi için kullanmak, toplumumuzun mutluluğuna katkıda bulunmak Fakültemiz için gurur kaynağıdır. Hazine niteliğindeki bu kıymetli birikime sahip çıkan ve her geçen gün daha da geliştirmek için çok yoğun emek harcayan tüm mensuplarımıza teşekkür ediyor, şükranlarımı sunuyorum.
İstanbul İletişim, Türkiye’nin hazinesidir…
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Görsel-İşitsel Proje Başvuru Formunu indirmek için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız:
http://cdn.istanbul.edu.tr/FileHandler2.ashx?f=iu-iletisim-fakultesi-festival_yarisma-katilim-kosullari.docx
YÖK PROGRAM ATLASI VERİLERİ
GAZETECİLİK Örgün Eğitim Uzaktan Öğretim
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM Örgün Eğitim Uzaktan Öğretim
RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA Örgün Eğitim Uzaktan Öğretim
> İstanbul Üniversitesi Aday Öğrenci Web Sitesi (Erişim için lütfen tıklayınız)
> Fakültemiz Tanıtım Sayfası (https://iletisim.istanbul.edu.tr/tr/content/fakultemizin-tanitim-sayfasi)
> İstanbul Üniversitesi Aksis Başvuru Sistemi (basvuru.istanbul.edu.tr)
> İstanbul Üniversitesi Genel Kayıt ve Kabul Koşulları (ebs.istanbul.edu.tr/home/universite/?id=kabul)
Mezunlarımız
Gazetecilik Enstitüsünden İletişim Fakültesine (1950-2001) kitabı İÜ İletişim Fakültesinin kuruluşundan önceye uzanıyor. 2002 yılında yayımlanan, kitapta fakültemizde eğitim alan tanınmış öğrencilerimizin hikayeleri yer almakta. Kitabı indirmek için resmin üstüne tıklayınız.
İÜ İletişim Fakültesinin kuruluşunun 55. yılı vesilesiyle 2005 yılında hazırlanarak yayımlanan, aşağıda bazı sayfaları verilen bu kitapta, mezunlarımızın üniversiteye kaydolurken vermiş oldukları fotoğrafları üniversiteye giriş yıllarına göre sıralanmıştır. Kitabın tümünü indirmek için resmin üstüne tıklayınız.
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 049_054… 1950-1956 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 055_060… 1956-1960 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 061_070…1960-1965 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 071_080…1965-1970 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 081_092…1970-1981 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 093_104…1981-1984 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 105_114…1984-1985 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 115_124…1985-1987 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 125_132…1987 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 133_142…1987-1989 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 143_152…1984-1990 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 153_160…1990-1991 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 161_168…1991 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 169_178…1992-1993 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 179_192…1993 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 193_206…1993-1995 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 207_218…1995-1996 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 219_232…1996-1997 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 233_240…1997-1998 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 241_250…1998-1999 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 251_256…1999 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 257_262…1999-2000 girişliler
Mezunlarımız 1950-2005 (PDF) 263_268…2000-2001 girişliler
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunları LinkedIn’de buluşuyor!
Sevgili öğrencilerimiz ve mezunlarımız,
Beraber aynı sırayı paylaştığımız arkadaşlarımız hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilmek ve onların iletişim alanına değerli katkılarını bir grup çatısı altında paylaşabilmelerini sağlamak için kurulan LinkedIn Mezun Grubumuza katılımınızı bekliyoruz…
Grubumuz aracılığıyla, mezuniyetinizden bu yana uzak kaldığınız, okul arkadaşlarınızın nerelerde çalıştığını görebilecek, eski arkadaşlarınızla yeniden iletişime geçebilecek ve alanınızdaki sektör uzmanlığı ve kariyer fırsatları için okul arkadaşlarınızdan yardım talep edebileceksiniz.
İletişim sektörü ile ilgili iş-staj ilanlarınızı LinkedIn Mezun Grubumuzda paylaşabilir, mezunlarla birlikte gerçekleştirmek istediğiniz çeşitli aktiviteleri grubumuz aracılığıyla duyurabilirsiniz.
İletişim Fakültesi kurumsal kimliğinin yenilenmesi ve geliştirilmesi kapsamınsa Fakülte logomuz değişmiştir.
JPG formatı
PNG formatı
E-Posta imza