Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yüksek Lisans ve Doktora Programlarımıza Başvurmak İsteyenler İçin
Kitap Önerileri (MAYIS – 2017)
Ahmet Alpaslan, İnsan Okuma Sanatı; Etkili İletişim Teknikleri, Arı Sanat Yayınevi
Ahmet Güneş, İletişim Araştırmalarında Göstergebilim, LiteraTürk Yayınları
Ahmet Kalender, Halkla İlişkiler, Tablet Yayınları
Alaeddin Asna, Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler, Pozitif Yayınları
Ali Saydam, Algılama Yönetimi: İletişimin Akıl ve Gönül Penceresi, Rota Yayınları
Alim Kaya, Kişilerarası İlişkiler ve Etkili İletişim, Pegem Akademi
Alison Theaker, Halkla İlişkiler El Kitabı, Mediacat Yayınları
Ann Handley, C. Chapman, Dijital çağda içerik yönetiminin kuralları, Media Cat yayınları
Anthony Davis, Halkla İlişkilerin ABC’si, Mediacat Yayınları
Anthony Giddens, Elimizden Kaçıp Giden Dünya, Alfa yayınları
Anthony Giddens, Modenliğin Sonuçları, Ayrıntı Yayınları
Arsev Bektaş, Kamuoyu, İletişim ve Demokrasi, Bağlam Yayınları
Aylin Göztaş Pira, E. Pelin Baytekin, Halkla İlişkiler: Neyi, Nasıl Yapmalı?, Dönence Yayınları
Aysel Aziz, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Nobel Yayınları
Aysel Aziz, İletişim ve… Ersan İlal’e Armağan, Hiperlink-İlad yayınları
Demet Gürüz, Ayşen Temel Eğinli, Kişilerarası İletişim, Nobel Yayınevi
Doğan Ergun, Yöntemi Bulmak, İmge Kitabevi
Doğan Günay, Alev Parsa, Görsel Göstergebilim, Es Yayınları
Ergün yolcu, Reklamlarda İstanbul, İstanbul Üniversitesi Yayınları
Erol Mutlu, Kitle İletişim Kuramları, Ütopya Yayınları
Fatma Erkman-Akerson, Göstergebilime Giriş, Bilge Kültür Sanat
Ferruh Uztuğ, Reklamcılıkta Anna Karenina İlkesi, Reklam Yaratıcıları Derneği Yayınları
Filiz Aydoğan, Yeni Medya Kuramları, Der Yayınları
Filiz Balta Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları
Frederic Vasseur, Geleceğin Medyaları, İletişim Yayınları
Füsun Topsümer, Müge Elden, Reklamcılık: Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları
George Orwell, 1984, Can yayınları
Gillian Dyer, İletişim Olarak Reklamcılık, Beta Yayınları
Guy Debord, Gösteri Toplumu, Ayrıntı Yayınları
Gülseren Şendur Atabek, Ümit Atabek, Medya Metinlerini Çözümlemek; İçerik, Göstergebilim ve Söylem Çözümleme Yöntemleri, Siyasal Kitabevi
Hans Georg Gadamer, Hakikat ve Yöntem 1-2, Paradigma Yayıncılık
Hıfzı Topuz, Uluslar arası İletişim, Anadolu Üniversitesi
İrfan Erdoğan, Korkmak Alemdar, İletişim ve Toplum, Bilgi Yayınevi
Jacgues Perriault, İletişim Bilimlerinin Unutulmuş Kökenleri, Ayrıntı Yayınları
James E. Grunig, Halkla İlişkiler ve İletişim Yönetiminde Mükemmellik, Rota Yayınları
Jean Baudrillard, Simularklar ve Simülasyon, Doğu Batı Yayınları
Jean Baudrillard, Tüketim Toplumu, Ayrıntı Yayınları
Jean Marie Domenach, Politika ve Propaganda, Varlık Yayınları
John Fiske, İletişim Çalışmalarına Giriş, Ark Yayınları
John Fiske, Popüler Kültürü Anlamak, Ark Yayınları
Jone Jones, Reklam Nasıl İşe Yarar: Araştırmanın Rolü, Reklamcılık Vakfı Yayınları
Joseph Turow, İzleniyoruz: Yeni reklam sektörünün elindeki kimliğimiz ve değerimiz, Hil Yayınları
Katrin Weller, Axel Bruns, Twitter ve Toplum, Kafka Yayınları
Kemal Kurtuluş, Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, İ.Ü.İşletme Fakültesi Yayını
Laura Rıes, Görsel Çekiç, Media Cat Yayınları
Lawrance Neuman, Toplumsal Araştırma Yöntemleri 1-2, Yayın Odası Yayınları
Manuel Castells, Ağ toplumunun yükselişi, Bilgi Ünv. Yayınları
Manuel Castells, İsyan ve Umut Ağları; İnternet çağında toplumsal hareketler, Koç Ünv. Yayınları
Marchall Mcluhan, Gutenberg Galaksisi; Tipografik insanın oluşumu, Yapı kredi yayınları
Mehmet Rifat, Göstergebilimin ABC’si, Say Yayınları
Mehmet Rifat, XX.Yüzyılda Dilbilim ve Göstergebilim Kuramları, YKY
Metin İnceoğlu, Tutum, Algı, İletişim, V Yayınları
Metin Kazancı, Kamuda ve Özel Sektörde Halkla İlişkiler, Turhan Kitabevi
Muazzez Babacan, Nedir Bu Reklam, Beta Yayınları
Mutlu Binark, Günseli Bayraktutan, Ayın karanlık yüzü; Yeni medya ve etik, Kalkedon Yayınları
Muzaffer Sencer, Toplumbilimde Araştırma, Beta Yayınları
Müge Elden, Özkan Ulukök, Sinem Yeygel, Şimdi Reklamlar, İletişim Yayınları
Nick Stevenson, Medya Kültürleri: Sosyal Teori ve Kitle İletişimi, Ütopya yayınları
Nilüfer Timisi, Yeni iletişim teknolojileri ve demokrasi, Dost Yayınevi
Nükhet Güz, Nilüfer Sarı, Rengin Küçükerdoğan, Bülent Küçükerdoğan, Işıl Zeybek, Etkili İletişim Terimleri, İnkılap Yayınları
Özlem Çakır, Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi, Yapı Kredi Yayınları
Paul Feyerabend, Yönteme Karşı, Ayrıntı
Peter Hartley, Kişilerarası İletişim, İmge Kitabevi
Pınar Eraslan Yayınoğlu, Halkla İlişkilerde Araştırma, Birsen Yayınevi
Salim Kadıbeşegil, İtibar Yönetimi, Mediacat Yayınları
Serdar Kaypakoğlu, Kişilerarası İletişim; Cinsiyet Farklılıkları, Güç ve Çatışma, Derin Yayınları
Suna Kabadayı, İmajınızı Nasıl Alırsınız? (İçten Dışa Kişisel İmaj Yönetimi), Elma Yayınevi
Süleyman İrvan, Medya Kültür, Siyaset, Pharmakon kitap
Şadi Can Saruhan, Ata Özdemirci, Bilim, Felsefe ve Metodoloji, Alkım
Şermin Tekinalp, İletişim Araştırma ve Kuramları, Beta Yayınları
Ümit Atabek, Medya Metinlerini Çözümlemek, Siyasal Kitabevi
Ünsal Oskay, İletişimin ABC’si,, İnkılap kitabevi
Ünsal Oskay, Kitle İletişimin Kültürel İşlevleri, İnkılap kitabevi
Yavuz Odabaşı, Mine Oyman, Pazarlama İletişimi Yönetimi, Mediacat Kitapları
Zeynep Cihangir, Kişilerarası iletişimde dinleme becerisi, Nobel yayınevi
Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, Ezgi Kitapevi
Zeyyat Sabuncuoğlu, Melek Tüz, Örgütsel Psikoloji, Alfa Yayınları
—————————————————————————————–
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
ÖĞRETİM ÜYELERİNİN YAYINLARI
Prof. Dr. Nilüfer Sezer, Açıkhava Reklamcılığı, Beta Yayınları
Prof. Dr. Veysel Batmaz, Medya popüler kültürü gizler, Karakutu Yayınları
Prof. Dr. Veysel Batmaz, Galip İsen, Ben ve Toplum, Salyangoz Yayınları
Prof. Dr. Veysel Batmaz, Yanlış Medyada Doğru Söylenmez, Naos Yayıncılık
Prof. Dr. Emine Yavaşgel, Siyasal İletişim; Kavramlar ve Ardındakiler, Ebabil yayıncılık
Prof. Dr. Emine Yavaşgel, İletişimin Sosyo Politiği, Derin Yayınları
Prof. Dr. Emine Yavaşgel, Siyasal Modernleşme, Derin Yayınları
Prof. Dr. Seda Mengü, Kurumsal İletişim ve Profesyonel Markalar, Derin Yayınları
Prof. Dr. Seda Mengü, Halkla İlişkiler; Bir kültür politikası, Eğitim Yayınevi
Prof. Dr. Seda Mengü, Reklamı Anlamlandırmak, Derin Yayınları
Prof. Dr. Ayla Okay, Halkla İlişkiler: Kavram, Strateji ve Uygulamaları, Derin Yayınları
Prof. Dr. Ayla Okay, Sağlık İletişimi, Derin Yayınları
Prof. Dr. Ayla Okay, Kurum Kimliği, Derin Yayınları
Prof. Dr. Ece Karadoğan Doruk, İknanın Sosyal Psikolojisi, Derin Yayınları
Prof. Dr. Ece Karadoğan Doruk, Sosyal Sermaye; İletişimde strateji ve kalite, Derin Yayınları
Doç. Dr. Ayşe Melahat Kalay, Reklam Söyleşileri, Beta Yayınları
Doç. Dr. Ayşe Melahat Kalay, Türkiye’de video ve kitle kültürü ilişkisi, İletişim yayınları
Doç. Dr. Ayşe Melahat Kalay, Gerçekmiş gibi/viral reklam, Derin Yayınları
Doç. Dr. Seher Er, Pazarlama ve Kamuoyu, Nobel Yayınları
Doç. Dr. Yıldız Dilek Ertürk, Halkla ilişkiler alanına örgütsel davranış yansımaları, Nobel yayınları
Doç. Dr. Yıldız Dilek Ertürk, Davranışlarımız ve Biz, Pozitif Yayınları
Doç. Dr. Yıldız Dilek Ertürk, Davranış Bilimleri, Kutupyıldızı Yayınları
Doç. Dr. Veli Polat, Politik konuşma ve politik söylenme, Derin yayınları
Doç. Dr. Veli Polat, Türkiye Sözlü Basın Tarihi, İş Bankası Kültür yayınları
Doç. Dr. Yeşim Güçdemir, Sanal ortamda iletişim: Halkla ilişkiler perspektifi, Derin yayınları
Doç. Dr. Yeşim Güçdemir, Sosyal Medya; Halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama, Derin Yayınları
Doç. Dr. Abdullah Özkan, Halkla İlişkiler Yönetimi, İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Doç. Dr. Abdullah Özkan, Reklam Yönetimi, İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Doç. Dr. Abdullah Özkan, Kamu Diplomasisi, TASAM Yayınları
Doç. Dr. Abdullah Özkan, Siyasal İletişim Stratejileri, TASAM Yayınları
Doç. Dr. Meltem Ünal Erzen, Kamu Diplomasisi, Derin Yayınları
Doç. Dr. Meltem Ünal Erzen, Tarihi, kültürel, sosyal paradigmaları ile siyaset, Derin Yayınları
Doç. Dr. Betül Önay Doğan, Online Reklamcılık, Köprü kitaplar
Doç. Dr. Betül Önay Doğan, Medya ve Din, Derin Yayınları
Doç. Dr. Hatun Boztepe Taşkıran, Kamusal Halkla İlişkiler, Derin Yayınları
Doç. Dr. Hatun Boztepe Taşkıran, Halkla İlişkiler ve İlişki Yönetimi, Derin Yayınları
Doç. Dr. Feride Akım, Halkla ilişkilerde stratejik karar, Derin Yayınları
Doç. Dr. Feride Akım, Halkla ilişkilerde etkili konuşma ve sunum teknikleri, Derin Yayınları
Yrd. Doç. Dr. Nilnur Tandaçgüneş, Ütopya; Antik çağdan günümüze mutluluk vaadi, Ayrıntı yayınları
Yrd. Doç. Dr. Burcu Zeybek, Siyasal Reklam, ikna ve retorik, Beta Yayınları
Yrd. Doç. Dr. Nilnur Tandaçgüneş, Yeni Medya ve Reklam, Derin Yayınları